MJ - start

Nem is emlékszem már mi pontosan az a pont amikor beleszerettem Japánba. Régen kezdődött ez az egész, még általános iskolában. japan.jpg

Az első kapcsolatra viszont emlékszem, úgy kezdődött mint sokan másoknak, egy animevel. Még hozzá - nem nem a Dragon Ball-al bár nagy kedvenc, de mikor itthon adták akkor még nem tudtam hogy ez bizony anime, meg magyarul sugározták ugye - a Naruto-val.

japan.jpg

Annyira bosszantott a magyar szinkron, hogy rákerestem eredetin. Akkor hallottam először a japán nyelvet. Teljesen elvarázsolt a csengése. Semmihez nem tudtam és a mai napig nem tudom hasonlítani. Onnan meg csak egy lépés volt, és jött minden, nem álltam le csak az animeknél, magával ragadott a Mágikus Japán. Úgy néz ki még is tudom mi volt az a pont.

japan-nemzeti-unnepek_156005c5baf40ff51a327f1c34f2975b.jpg

Mai napig nem is lankadt az érdeklődésem, habár kevesebbet tudok vele már foglalkozni mint szeretném. Részben ezért is indult ez a blog. Imádok Japánról beszélni, le se lehet akkor lőni engem, ami már-már az emberek idegeire megy. Itt viszont nem lehet leállítani de nem ám. Igyekszem változatos témákat hozni, és amennyire lehet nem tudományosan írni róluk. Természetesen minden ötletet szívesen fogadok komment formájában, ha szeretnétek valamiről olvasni.

japan-diszcseresznye-kepek.jpg

Szóval akkor kezdjük is el megismerkedni a Mágikus Japánnal, remélem elvarázsol majd. 

Gyere tarts velem.